HEJ?

Kan ingen bara skriva hej i kommentarsfältet eller något? Varje gång jag tittar min statistik idag så har den ökat och ökat. WOW snart är jag lika känd som bloggarna i fjollträske! hehe

Tänkte ju slänga upp en ful video, men youtube ville inte ta emot det.. så he bli inge aaav.


Kollade igenom mina bilder nyss och insåg att det här är nog den enda "outfit"bilden jag tagit i hela mitt liv så en stor modebloggare blir jag nog aldrig ;). Väldigt classy är den ju också med tanke på hur snyggt det är i bakgrunden.. KANONERS. Dock var detta då jag bodde hemma hos pappi (inte så länge sen.... men ändå.. jag är lite bättre på städning nu när jag lämnat boet hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0