godnatt

Jag ber om ursäkt att jag varit riktigt usel på att lägga upp bilder de senaste inläggen, vet att det är astråkigt att läsa en blogg ifall man inte känner personen i fråga, ifall det inte finns några bilder. Men det kommer, det kommer. Har så mycket att göra nu, massa plugg.. imorgon ska vi även dra och köpa alla valpgrejer, städa, ska kolla ifall det finns någon tvätttid också. Och på onsdag kommer vi ägna hela dagen åt våran lilla tjeeej, (dock lär det bombas med bilder på henne haha)

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se någon serie , sen sooova. GODNATT

Slänger upp 2 gamla bilder sålänge

Till då vi skulle ta klassfoto i 3an, som franskar? haha .. franskor? aja.. vi skulle klä ut oss som ett "ideal" från frankrike iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anon

Fransyska/or, varsågod!

2011-03-04 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0