fuskar jag eller?

Jag och André har ju gjort en deal, inge dricka, inge godis osv. Jag har kommit på en smart idé, eftersom André har en sodastreamer, så kolsyrar jag vatten och gör en kolsyre-saft istället, skit gott.. och det måste ju vara nyttigare än läsk? eller? Räknas det som fusk kanske? Han har då inte sagt något så jag kör på det haha.

NUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuu står det någon jävel utanför ytterdörren och predikar för André om nå skit, han är lite för snäll ibland så jag hoppas inte att han går med i något konstigt nu.

VEM går och ringer på hos folk ändå? Det finns ju telefoner fööffan.

Update: HAAAHA jag trodde det var en ung kille, kollade dit så står det ett hängig tant där istället.. konstiga stämband hon måste ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0