Fredag den 13onde

Inatt drömde jag att jag satt i ett flygplan, och sedan PANG var vi påväg neråt i en jäävla fart och vi skulle alltså krascha.. men jag lyckades vakna innan kraschen var där. Fyfan var helt skakig när jag vaknade upp.. så lättande vissa (allt för många faktikst) gånger att vakna upp och inse att det inte var på riktigt..

Aja, idag är det ju Fredag den 13onde som säkert många redan har uppmärksammat! OTURSDAG? Jag har då aldrig råkat ut för något oturligt så om jag tror att denna speciella fredag är mer annorlunda än någon annan? Absolut inte!

Idag ska jag dra en sväng ner på stan, blir förbi systemet ifall det blir party ikväll och se om jag hittar något att ha på mig också. Är så less på alla mina "party outfits" så jag skulle kunna kasta dom i toaletten.. (om jag inte var så fattig) haha.


Kommentarer
Postat av: Ville Vessla

Jag känner mig i alla fall onaturlig på fredagar :-)

2010-08-14 @ 11:22:54
Postat av: Pellesilje

I like your website. Good job.

2011-04-19 @ 10:19:46
URL: http://pellesilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0