förvirrande

Har just fått hem ett brev från SAMI (svenska artisters och musikers intresseorganisation), om att jag ska skriva på något avtal och lämna mina bankuppgifter osv för att få vad jag tror isåfall blir en väldigt liten ersättning för de gånger mina låtar spelats på radio..... blev galet förvirrad, men har frågat om hjälp så jag väntar på svar haha.

Har iallafall kommit hem från skolan för ett tag sedan, tråkig lektion om atomer och växter och syre och koldioxid och vatten osv osv osv osv osv.

Resten av dagen kommer jag måsta räkna matte och göra klart uppgiften till digitalt skapande, men den är jag nästan klar med så det ska nog inte vara några problem. jiho jiho hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0