förkyyld och lite tatueringar

Mitt huvud dunkar och jag börjar känna mig förkyld.. perfekt..
Håller på att skriva en dramaturgisk berättelse nu som måste vara på 1½ till 2 A-sidor.. har kommit en fjärdedel ungefär sen tog det stopp. Är nog lite för kritisk mot mig själv när jag kommer till att skriva berättelser, jag har en fantasifull hjärna men att skriva ner det är det kluriga. Är ingen höjdare på grammatik, berättar-tekniker osv så det är ju tur att det inte är en svenska uppgift.

för att mina inlägg inte ska bli för bildlösa slänger jag upp bilder på mina tatueringar, inte för att det har något med inlägget i helhet att göra men det kan ju vara kul!!!


Nygjord 28 april 2009.


Och denna gjorde jag i februari iår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0