done

Jiho har lämnat in min uppgift som skulle vara klar senast på fredag, nu hoppas jag bara på att jag får Godkänt på den också.

Annars så har jag inte gjort så mycket ikväll, förutom att gjort klart uppgiften, vi har tvättat lite sängkläder, käkat chili concarne till middag (för den som undrade så var det ganska gott ändå), och nu sitter jag bara och läser bloggar och massa annat trams. Imorgon far vi för att hälsa på lillavalpen, blev inte av idag, men då har vi ju något att se framemot imorgon istället! Kanon.

Så nu ska jag bara slappa och lata mig, inget ovanligt. Sen ska jag lägga mig och se reprisen på fångarna på fortet som går 00.10 på tv4, eftersom jag missade det tidigare ikväll.

Jag avrundar dagen med en jäävligt ful bild

HahahahHAHAh

Kommentarer
Postat av: André

Jag avrundar med att säga, wtf.

2010-08-24 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0