denna lördag kväll bjuder på ingenting.

Ikväll händer inte mycket, eftersom vi valt att inte festa i helgen så finns det tyvärr inte så mycket annat att göra, TRÅKIGT MEN SANT. Så vi har sett lite fler Dog Whisperer avsnitt, och kl 21 börjar det en massa filmer på tv och jag har inte riktigt bestämt mig vilken av dom jag ska se ännu.

Det som är mer tråkigt är ju att när jag är här i Umeå så finns det inte så många man kan hänga med, då jag flyttat från Skellefteå, och alla i Skellefteå har flyttat därifrån men ingen valde umeå som jag haha. Men eftersom det flyttar in en ny vän med oss den 1 september ifall inga komplikationer hoppar upp så kommer vi ha fullt upp då :), can´t wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0