Ååå jag brinner upp

Seriöst... VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA DUM IBLAND? Idag skulle jag ringa till Viva Vägledning för att ta reda på när de jävla distanskurserna börjar OCH slutar eftersom jag måste söka csn-lån och där har det inte kommit upp ens att jag tagit mig in på distanskurserna, fastän hon på viva sa att jag skulle komma in..Jag vet att de schemalagda kurserna börjar nästa vecka..  fine, men jag får inget studielån för 2 kurser.

IALLAFALL, det jag är arg över är att jag steg upp.. kl var strax efter 11.. tänkte i mitt huvud "Men å,.. nu måste jag vänta till kl 13 att ringa eftersom de har lunch".. segar mig lite.. dushar, kollar aftonbladet. går sedan in på deras hemsida och ser att telefontiderna är mellan 10-12... och då var kl strax efter 12.. haha alaaslfnaighoa nu spöregnar det också. Kanske ska ställa mig i kobajs för att bli smartare (istället för längre som lotta)

Update:
Okej nu är jag inte lika arg längre.. , André ville ner på stan och då kom jag på att det är ju lika bra eftersom viva har ett kontor som har öppet till kl 16, så då får jag springa in och fråga istället för att ringa.. BUhU

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Vad ska du plugga för något? :)

2010-08-09 @ 18:42:54
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0