träning och avklarat prov.

TJABBA, kom just hem från IKSU där jag fick överta ett iksu kort från Tinas vän, rätt värt då det bara är 3 månader bindnigstid kvar på det kortet. Och behövde bara betala 200 kr för maj månad till henne, så det är kanon.

Idag hade vi "certifikat" på jobbet, alltså ett prov.. jag klarade det jiiihooo, nu har vi "bara" två prov kvar och de är näst nästa vecka. Så nästa vecka blir också tung med passa plugg på Bredband DSL och LAN, IP-adresser, DNS-servrar, TCP, Nätverksinställningar, blablablaaa ja.. allt möjligt som har med bredband att göra nästan. Men det kommer gå bra, sålänge jag är duktig på att plugga.

Nu ska jag duscha efter att jag och tina tränat ett core pass i 30 minuter, inte så långt pass men det var ett bra första pass. Sen ska jag se blood diamond. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0