tisdag

Vaknade för ett litet tag sen, jag känner att jag sover alldeles för länge nu.. imorgon ska jag stiga upp klockan 10 senast.. nackdelen med det är att dagen blir ju 2 timmar längre och 2 timmar mindre att göra tänker ju jag. Fast jag har en jävla massa som jag måste ha gjort. Så jag får nog se till att få dom där kartongerna fyllda med flyttgrejer.

Vilket är väl ungefär det jag ska göra idag till klockan blir 18 då jag ska se teater på nordanå. Det är soligt idag, det gör att jag får dåligt samvete över att jag inte är ute och går eller något. Men detta är min sista lediga vecka som jag sagt tidigare innan jag börjar jobba så jag har tänkt hålla mig från motion ända till på måndag nästa vecka då jag ska köpa ett gymkort på IKSU och träna jämt... nästan jämt iaf, förutom då jag inte jobbar.. eller inte tränar - Ja då ska jag träna! Smart.


Och André är såHÄR glad över att jag kommer och invaderar hans studentrum snart, eller hur? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0