Söndag.

Godmorgon!!
Mår som man förtjänar dagen efter festligheter, haha jag blev utskälld igår också. André stod och spelade BlackJack, och jag stod själv på dansgolvet(mobbad), sedan gick jag över till André , han frågar om jag vill testa och jag säger Ja.  Han säger att jag ska välja om jag vill lägga brickan på antingen "över" eller "under" - alltså om vi skulle få kort som antingen hamnade över eller under 21 tror jag det var.

Jag väljer iallafall Över, och efter vi fått vårt första kort - En 5a så flyttar jag över brickan till Under, såklart såg tjejen som jobbade vid BlackJack-bordet det och tittar på mig med en väldigt sträng blick och säger sedan "Gör du om det där så åker du ut"... Jaja tänkte jag, jag skulle ju bara skämta lite för jag kan inte ett skit om sånna där spel. Så då går jag och sätter mig själv vid ett bord hahaha.. ganska kul när jag tänker på det, men blackjack är inte ett spel för mig, det är alldeles för seriöst haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0