Snart klar för avfärd

Nu har jag packat ner nästan allt som jag behöver ha med mig till Umeå första svängen, resten lämnar jag här till den 1 juni. Har vart iväg på mekonomen också för att handla den där pyttelilla termostaten som kostade 250 kr, som ett rån. Nä jag fick ju lön inatt så det påverkade inte min ekonomi speciellt mycket;) hehehee..

Så idag ska jag packa klart det allra sista, sen ska jag bege mig mot skellefteåbuss där Peter (mammas man) ska hjälpa mig att sätta in termostaten i min bil. Det är nog det bästa du gjort mamma - att gifta dig med en mekaniker!! Haha näe skojar bara, hade inte brytt mig om jag inte hade gillat Peter, men sån tur är så är han den bästa (förutom pappa då) som mamma träffat.

JA herreegud snart flyttar jag hemifrån, om bara några timmar... börjar få lite ångest tror jag.. en konstig känsla har jag då iallafall. Tur att umeå inte ligger så långt hemifrån haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0