sista dagen för packning

Imorgon drar jag till umeå och då ska allt vara klart.. jag känner mig lite stressad så därför sitter jag vid datorn istället haha.. Nä men det ska nog lösa sig, tror jag har ganska stor koll på vad som fattas att packas ner men samtidigt inte.

Jag är lite nervös inför måndag också, jag är nervös över att de jag nu kommer jobba med inte kommer gilla mig men varför ska dom inte gilla mig måste jag ju tänka, jag är ju bäst. Haha näe men brukar ju va så, iallafall för mig. Så var det när jag skulle börja på Xzakt också men sen visade det sig ju att nästan hela skellefteås ungdomskrets jobbar där. Det gillade jag samtidigt som det kändes som att vara på skolan litegrann fastän det var ett jobb.

Äh det löser sig, jag vet att det är majoritet av unga människor där jag börjar jobba nu också så det gör så att det känns lite lättare faktikst. Men spännande ska det bli.

Om det är någon som har undrat på vad det är jag ska jobba med i umeå så är det ungefär samma som xzakt, alltså telefonsupport.

Ne nu måste jag packa ner det sista, TjoHEj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0