peter pan

Ja då har jag sett föreställningen med massor av brudar från klassen, alltid lika roligt när vi träffas nästan allihopa:) Teatern var bra, men en av dom stack ut mest måste jag säga bra jobbat. Efter teatern så for vi förbi Hanna och chillade lite innan jag åkte med plesner hemåt. Nu väntar jag på att CSI ska börja och sen ska jag nog se lite avsnitt av topmodel 13, orkar inte vänta 1 vecka på varje avsnitt.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? Ja det tycker jag, det som är mest negativt är väl att jag är svartsjuk.
HUR RAGGAR DU? Jag raggade upp André ELLER NEJ, jag kan skriva ett helt inlägg om det sen ;) haha
VAD HETER DU? Linn!
KALLAS? För Linn.
VARFÖR? För att jag heter Linn.
VAD HAR DU GJORT IDAG? Sett teater 3ornas slutproduktion och hängt lite hos hanna som jag skrev tidigare.
VAD SKA DU GÖRA IDAG? Står ovan.
VAD VILL DU HELST HA NU?
Fredag och lön ;) Och 1 Juni så vi får flytta in i nya lägenheten
VAR ÄR DU NU? I min säng
SAKNAR DU NÅGON NU? Ja det gör jag minsann.
RÖKER DU? Nej, kan hända att jag fest röker ibland men det har blivit väldigt lite på senaste tiden, STOLT.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? Hm, i torsdags av André som födelsedagspresent, ett par snygga gladiator sandaler :)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? Köra till Umeå på fredag, och sen vet jag inte, är sugen på fest.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? Vitt.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? Nej nu är jag ju 20
VEM PRATADE DU MED SENAST? Pappa
VAD PRATADE NI OM? Att jag skulle fråga André om något program.
VAD GÖR DU JUST NU? Ligger i sängen och skriver här.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? Nja, ibland pratar jag nog för mycket. Jag brukar inte skryta, men ibland när jag är full kan jag skryta om mig själv och då brukar jag skämmas dagen efter när jag tänker på vad jag sagt haha.
ÄR DU BLYG? Nej, men tillbakadragen i grupper där jag inte känner någon.
NÄR KRÄKTES DU SENAST? Vet inte och det är väl bra?
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ? Hm, kom inte på vad den hette, men det var någon på youtube.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? Ja det har jag gjort.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? Just me baby.
HAR DU GLASÖGON? Nej det har jag inte, men solbrillor när solen skiner i mitt öga.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ? Nej i Skellefteå i några dagar till sedan Umeå!
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? Nej, använder inte dom orden så ofta faktiskt.
ÄR DU HOMOSEXUELL? Nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? Att se folk kräkas när man är nykter, när man har druckit så har jag inga problem med att hålla upp den personens hår haha. Men tack och lov så var det länge sedan det hände.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? Cougar town
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? Från Moa och det stod "Nice! Ska gå dit med hanna nu så vi ses där!:)"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? André förför nig när han strippar.. HAhaaaa skojar bara. Men det hade varit kul att se.
HUR SVARAR DU I TELEFON? Hallå eller Hej det är Linn.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN? Sjunga är kul, sporta är kul men tyvärr håller jag inte på med något av det för tillfället.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Vet faktiskt inte
HAR DU DVD-SPELARE? Ja, eller det är väl Pappas egentligen.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Getingar, och konstiga ljud i mörker.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja men mamma säger att jag sölar mest.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Bra personlighet, charm, folk som kan sjunga/dansa. André kan dansa så det var därför jag blev tillsammans med honom. Nej gud skojar bara så hemskt.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Nacken, fast det gör inte så ont egentligen, men ondast just nu.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Ingen speciell, eller Rosa kanske.. fast rosa sjalar är nice.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Länge sen, minns inte. Kanske var 11-12-13? Någongång där.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Hannas katt
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Tandkräm
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Klädstilen.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nej det gör jag inte.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? André när vi tog en break, men nu dansar vi på rosor i himlen igen så jag är lyckligast i världen när det gäller det :)
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Måste nog säga sommaren 2008.
VAD KÖPTE DU SENAST? Snus, choklad och en bonaqua PÄRON.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Jag är alltid i tid.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Uttråkad.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart.
KAN DU LAGA MAT? Klart jag kan om jag vill, men jag brukar inte vilja så då kan jag inte;)
VAD PLUGGAR DU? Ingenting för tillfället, jobb är bättre.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Nej den var tråkig.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? JAaaaaaaaaa
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Konstig fråga, beror på hur mycket jag ätit/sovit osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0