mycket inlägg idag

Många inlägg har det blivit idag, rekord kanske! Har så lite att göra, väntar på sims 3 och ligger och ser det okända och väntar också på att top model ska börja nu kl 20.00 på 3an.

Min stora syster är sur på mig också, förlåt Tina för att du är sur på mig, jag kan väl förstå det till en viss del dock inte till 100% men så är det ju när man är syskon. Undrar om vi fortfarande kommer gnabbas när vi är 30 år gamla, ska bli kul att se.


Ligger och tänker på flytten, tänk nu ska jag flytta hemifrån för första gången, som jag skrev i tidigare inlägg så ser jag det bara som ett långt "hälsa på" i Andrés studentrum nu i maj månad, och flytten blir på riktigt den 1 juni. Men det är inte så länge kvar och jag undrar hur och när vi ska kunna ta oss till Ikea för att inhandla hyllor/lampor/mattor osv. En soffa behöver vi också, en snygg och skön!

Kommentarer
Postat av: Idarlene

Sehr schon, gut gemacht

2012-01-16 @ 11:29:43
URL: http://idarlene.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0