lördag

TJABBA
Igår hade jag skit kul, station var väl sådär men man ska aldrig ha för höga förväntningar på station. Det var kul hemma hos mig iallafall =) Kom väl lite mer folk än vad jag hade förväntat mig men det blev bra ändå!! Slänger upp någon bild senare när jag orkar,

NÅGON HAR GLÖMT SIN VÄSKA HOS MIG!!! OCH EN KOFTA, EN VANLIG SVART! sen en massa alkohol också.

Fick roliga presenter igår också, 2 st vinare (en av johanna och gänget och en av mina kära 3-kollegor) och en talande vibrator av hanna och sandra hahaaa. Sorry brudar men den blir nog mest ett roligt objekt att visa för folk snarare än en användning. ;)

Senare ska jag och plesner göra middag, och sen ikväll får vi se vad som händer, blir troligtvis häng hos plesner om inget annat dyker upp för henne =)

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

sorry för att jag inte kom, men det strulade ihop sig =) men grattis ändå!! 20år :D

2010-04-17 @ 16:54:30
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0