jörn

Har nästan nyligt kommit hem från Jörn. Tina sa ca kl 16 -  HEJDÅ, och jag frågade "vars ska du" sedan fick jag veta att hon skulle åka bil till Jörn tillsammans med mamma för att hälsa på en katt-vän (ja jag kallar dom det) och titta på 7 gulliga kattungar.

Jag tyckte det lät mer lockande än att sitta hemma och ruttna. Så i jörn har jag varit och klappat 7 stycken söta kattbäbisar sedan har även jag och tina fått göra våra egna armband HELT GRATIS heehe..:) Det var kul, någongång när jag är uttråkad kommer jag säkert köpa hem allt material och sätta mig och börja skapa egna armband.

IMORGON fyller jag 20 år!! Vad ska jag göra då! Jo jag ska på systemet såklart och inhandla inför fredagens galenheter. Sedan är jag bjuden på middag hos mamma som såg min önskan om vad jag ville äta för något i ett inlägg jag skrev för ett tag sedan. Så god middag blir det iallafall sedan får vi väl se om resten blir så spännande=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0