internet jiho

Idag har vi varit på stan och inhandlat en router för att jag ska kunna använda internet på min dator också, så nu har André fixat igång det och det fungerar kanon bra. Förutom att jag inte får ut den hastighet jag ska egentligen, men med tanke på att jag nu ligger kring 40mb/sek och tidigare ca 8-9mb/sek så märker jag ändå en stor skillnad och jag är inte så kräsen så jag nöjer mig med det.

Jag var tvungen att kolla upp vart det är jag ska jobba också, så vi gick en promenad och vi hittade det direkt, kanon bra. Så nu vet jag exakt vart jag ska stå kl 08.00 på måndag.

Ikväll blir det party hos en klasskompis åt André, sen blir det väl utgång skulle jag gissa och imorgon blir det nog bara en slöar dag för att ladda upp inför måndag då jag måste vara pigg och alert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0