i väntan på teaterföreställning

Jag tror jag håller på att bli knäpp av att vara ledig på veckodagar. Visst om det hade varit sommar, men nu är det ju knappt vår. Jag är så glad över att jag fick jobbet i Umeå så att jag bara vill skrika högt JIPPI men jag är så uttråkad att jag orkar inte haha. Jag hade aldrig klarat av att vara ledig längre än såhär. Men som jag sa tidigare, sommar eller om man hade vart utomlands hade ju varit en annan sak men nu är det inte så.

Iallafall så sitter jag och väntar på käk och att sedan bege mig mot nordanå för att se teater. Börjar bli lite otålig, vill se nununu, hoppas den är bra. Det ska bli intressant att se hur dom har tolkat Peter Pan när dom flyger omkring i den ursprungliga berättelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0