Hmm

Har just kommit hem från jobbet.. har käkat, och skulle ju egetnligen träna idag.. men fyfan jag ORKAR INTE, mina ögon var såå trötta idag, fast jag lyckades ändå förstå lika mycket som jag skulle ha gjort annars men nä jag ska inte träna idag. Sen är jag snorig och lite hostig.. gud.. den här veckan börjar ju bra! Ikväll ska jag somna innan kl 22 har jag bestämt.

Jag är ensam tjej i vår utbildningsgrupp också, och jag har aldrig känt mig så ensam som jag gjorde idag haha. Jag satt och käkade lunch själv för alla andra försvann och ingen har sagt ett ord till mig (jag försökte mig på en konversation i morse men den snubben sa bara "aa" så jag gav upp).

Men det löser sig nog, jag får hoppas att André har rätt att det är för att det var första dagen idag. För jag kände mig ärligt mest opeppad i hela världen ett tag idag..men! Det löser sig nog. Nu ska jag ha lite ångest för att jag inte tränar idag men vi tar det imorrn istället efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Acaiweve178

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-05-25 @ 09:42:52
URL: http://acaiweve178.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0