ganska trött

Haha det var länge sen nu jag steg upp såhär tidigt, ska hoppa på bussen om ett tag ner mot universum för att skriva på avtalet till mitt nya jobb. Fast ska jag vara ärlig så saknar jag lite att stiga upp tidigt och vara sååå trött på kvällen så att man somnar innan kl 22.00 ;)

Idag drar vi och kikar på lägenheten, eftersom min buss igårkväll inte stannade på mariehem utan bara susade förbi så gick jag från universitetet hela vägen upp till mariehem, såklart så mötte andré mig ungefär halvvägs, men det jag ville komma till var att när vi ändå var på språng så gick vi förbi lägenhetshuset dit vi ska idag, och jag måste säga att det huset var 1 miljon finare än alla andra tråkiga på mariehem. Så nu kan alla hålla tummarna på att lägenheten är jätte fräsch invändigt också!!

Guten tag och aufwiedersen på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0