flytt är jobbigt

Nu har jag packat ner nästan en full kartong med grejer som jag inte kommer att behöva använda under maj då jag ska bo med andré i hans lilla studentrum, den riktiga flytten blir ju egentligen inte föränn den 1 juni då vi får flytta in i en riktig lägenhet med EGET KÖK!! mycket viktigt. haha

Men jag känner att jag inte orkar packa ner något mer idag, fast jag egentligen behöver..jobbigt sånt där.

Iallafall så vill jag spela sims 3.. så jag ska försöka få tag på det på något sätt, eller ja jag vet redan vilket sätt det skulle vara isåfall.

Imorgon ska vi dra och titta på teater treornas slutproduktion och jag kommer förmodligen längta tillbaka till teatern/skolan mer än någonsin då. Men jag hoppas det blir en kanon föreställning, Peter Pan ska dom göra.


men jag kommer nog alltid tycka att vi var bäst med pelle svanslös ;) för det var vi ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0