borde väl sova

Vaknade halv 9 idag, vilket känns ganska onödigt eftersom jag är helt ledig i hela 2 veckor till innan jag börjar jobba. Lär väl sluta med att jag går och vilar ett tag senare, har iaf vart inne på bostadens hemsida och ställt mig i kö på 3 nya lägenheter.

Blir väl så man måste göra nu, 3 lägenheter varje dag tills man får något erbjudande. Känner mig inte så peppad på att bo i Andrés lilla studentrum med ett kök som fler personer använder och som ser ut som en soptipp, iaf inte mer än nödvändigt så jag hoppas vi får tag i en iaf hyffsad lägenhet så fort som möjligt!!

Jaaaa nu måste jag hitta på något att göra, är rätt varmt ute idag verkar det som, så jag skulle nog vilja gå ut och gå en promenix, men jag tror jag väntar till Tina kommer hem, inte så roligt att gå själv. :)            





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0