Blåbärsylt

Har just käkat plättar med grädde och blåbärsylt, det var gott men jag spillde blåbärsylt på min sjal, inte ok.

Idag har jag packat ner en stor full kartong med kläder och ändå så har jag kläder kvar i garderoben.. men har packat ner det viktigaste men måste nog erkänna att de finns en del onödigt som jag packat ner också som jag inte kommer använda nu under den första månaden.. men man vet ju aldrig brukar jag tänka.

Ska ner i källaren och titta vad jag har för spännande där nere också. Gud vad jobbigt det är att packa även om jag inte ens tar med mig hälften av det jag äger nu!

Ikväll ska jag äta chips på tal om annat, japp nu ska jag vara onyttig sista veckan innan jag börjar träna på riktigt denna gången, nu säger jag det inte bara utan nu ska jag göra det eftersom André tränar 4 gånger i veckan så får jag ju inte vara sämre än han;)

Ush nu ska jag fortsätta packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0