arbetsförmedlingen

HALLå min sjunkande statistik flyger neråt.. Jag har funderat på när jag får någon riktig snilleblixt ska jag skapa en ny blogg och tjäna feta pengar!! Någongång kanske, kan hända när jag blir 50.

Har vart i norsjö hela helgen och bara slappat och blivit en riktig gammal gumma. Har löst korsord som en galning, och det värsta är att jag köpte 2 nya korsordstidningar idag när vi var och handlade. Så hemskt, men det positiva är ju att man får tänka för engångsskull.

Sen såg jag senaste vampire diaries nyss, så nu är jag lite otålig som måste vänta till på torsdag för nästa avsnitt, jobbigt sånt där.

Imorgon drar jag på arbetsförmedlingen och skriver in mig, förhoppningsvis ringer dom snart från jobbet jag sökt så jag får fara på intervju och få besked så fort som möjligt om jag får jobbet eller inte, ovisshet gillar väl ingen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0