uuuuh

Åh jag är sååå trötttt.... igår jobbade jag, och direkt efter jobbet drog vi till AHA för att gå den där handläggarkursen.. kostade 800, kan väl inte påstå att infon vi fick var värd 800 hundra då lite mer än hälften av det han sa hade man listat ut själv. Men det var väl lite saker som var bra att veta.

Så nu måste jag göra syntest också, hoppas jag inte är blind.


jag är så less påååå mittt liiiiiiiiiiiv ....... inte självmordsbenägen eller så, utan bara less på att det aldrig händer något =) bara samma sak hela tiden, JOOOBBB, sova..... JOOOBBB....sova.... osv.

Jaja jag ska väl vara glad istället,. men det dröjer nog fram till löningen innan jag blir glad igen haha.


NNNNNNNNNNNNNnnn hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0