upp igen

Nu har jag fått mina lediga dagar och nu så jobbar jag i 3 och sen är jag ledig i 2 dagar till, det känns faktiskt helt OKEJ. Och på torsdag börjar jag med teorikurser också, då känns det som att körkortet inte är så långt borta ändå... säger jag nu... haha vi får väl vänta och se när det kommer till att behöva pluggas !!!..

Igår började jag se en rolig film också.. " I love you Man", dock hann jag inte se klart den, blev för trött och la mig och sov istället.


så jag måste se klart den ikväll och se vad som händer med snubben och hans nya kompis ;)


Nu måste jag göra mig klar och sen cykla iväg i kylan...10 grader ute, känns inte så somrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0