städardags

Idag är jag ledig, vaknade halv 9.. somnade kring 23 igår haha det känns värt. ALltid tänker man "imorgon är jag ledig så jag ska sova i tusen år"men det går ju inte.

Och på min lediga dag idag så måste jag städa hur mycket som helst , fara ner på stan en snabbis och sen är det första teorilektionen på AHA. Det kändes inte som en rolig ledig dag egentligen... men imorgon är jag ledig igen och då ska jag och rårå på stan och köpa nya grejjer och sen på kvällen blir det party =)


jag är sugen på att tatuera mig igen.............. Rykten om att man aldrig nöjer sig med en om man har börjat är nog sant haha.

sen var det någon som trodde att den satt på röven, men ne den sitter på höften haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0