Nocks

Nocks var det minsta stället i världen, och dom fick för sig att det var en bra idé att spruta skum överallt så det blev svin halkigt på golvet. Ingen bra idé om jag får tala.

Nu ska jag och jobba i 4 timmar och sen beger jag mig till mamma i ersmark och hänger där ett tag. Ikväll vill jag inte göra någonting. Eller jag vill till hanna då hon far till london snart, men vi får se om jag tar mig dit, orkar inte cykla. Annars får jag hitta på någon snabb lösning så jag hinner träffa henne ändå innan hon sticker iväg=) eller hur hanna !!! Tur att plesner kan köra mig till jobbet nu, jag kände inte peppen på att cykla.

Så nu måste jag på statoil och köpa snus och en banan tror jag. HejDOU =)

Kommentarer
Postat av: HAnnaHåå

HE e ba komma :)

annars kan jag teleportera mig till dig någon dag !

2009-09-12 @ 11:42:29
URL: http://londoncallingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0