halsjävel

Varför blir min hals aldrig bra?, det är inte sköj. Men nu kan jag fan inte vara hemma från jobbet mer, går inte föööör sig om man säger så. Men nu jobbar jag fredag och lördag, ledig söndag. Så imorgon ska jag dra en tripp till Umeå och på söndag ska jag shoppa upp alla pengar jag har kvar av förra lönen..vilket inte är så mycket haha. jaAaaaaaaaaaaaa

Sen har jag 2 veckors utbildning som startar på måndag tydligen, trodde det var 1 vecka. Men det gör inget om det är 2 heller haha .. not at all. Betyder att då är jag ledig 2 hela helger framöver.



Kommentarer
Postat av: hannahåå

Spara pengar!!

jag saknar er ju redan!!

2009-09-19 @ 14:16:17
URL: http://londoncallingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0