gud kan inte gilla mig

Alltid när jag cyklar till jobbet eller från jobbet eller cyklar någonstans bara så ska det alltid blåsa motvind, vilket håll jag än vänder mig. Sen idag när jag gick ut från jobbet, var det soligt och varmt.. gud vad kul tänkte jag, sen när jag sätter mig på cykeln och har cyklat i ca 2 minuter så börjar stormen, jag kan knappt cykla framåt, vinden flyger från alla håll min cykel far som ett helvete, tror jag ska ramla.... men det klarar jag tänkte jag. sen ska det såklart börja spöregna också, hela vägen hem....... i motvind..... inte bara motvind utan i MOTVIND.

Jag längtar till jag får köra bil och se alla stackare som cyklar i regnet för då är det inte jag iallafall.

uuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0