garderob rens

Nu har jag städat klart, sen öppnade jag min garderob och blev less.. tog ut ALLA kläder och slängde på sängen, världens största soptipp såg det ut som. Sen rensade jag och slutade med 2 stora fulla påsar med kläder som inte används som min lillasyster kanske vill ta del av, resten får hon slänga. Och 1 påse full med bara skräpkläder som slängs på engång. Men ändå är min garderob nästan full... och jag har aldrig några kläder att ha på mig haha. Men det är ju lite hemskt att rensa, man tänker alltid "hm..men den här kommer jag säkert använda nångång", sen gör man det aldrig.

Iallafall så ska jag snart ner på stan, träffa tina, köpa medicin för 39048028934098 kronor. Känns inte okej, min lön är snart helt slut, men det gör ändå inget, första gången man har mer pengar än 2 tusen så är det ganska lugnt kanske, men inte nästa lön, då måste jag lägga undan massor. Man borde kunna ha ett konto som man inte kan röra, man flyttar ju alltid över från sparkontot ändå hela tiden.

vad onödigt, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0