tidiga morgonar(?) är inte helt okej

Även om man ställde bak klockan en timme så är jag ändå hur trött som helst.., och jag kan inte tänka heller "snart är jag ledig, då får jag sova hur länge jag vill", för jag är nämligen inte ledig föränn på LÖRDAG.. 1 dag endast också, måste ju understrykas nästan och sen jobbar jag massor med dagar i sträck igen..inte heller okej.

Det känns som att jag saknar något .., joo jag vet vad det är..EN FRITID.. Jag vill ha något att göra, spela innebandy skulle ju vara skit skoj, men det går ju inte, jag skulle ju aldrig ha tid att träna/spela match. Så den enda träningen jag kan hålla på med är egen träning.. HUR KUL? inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0