onsdag

Imorgon är jag ledig, eller jag har körlektion så helt ledig är jag väl inte, sen jobbar jag 8 dagar i sträck...(jiho hoppar upp och ner av glädje..) därför måste jag hålla reda på vilken dag det är så jag inte blir helt knäpp.


jag vill ha sommar och spela fotboll igen

Umeå fotbollscup (vad heter den egentligen?) - 05, eller var det 06? ne 2005 var det=) herregud va länge sen, snart står jag där på sidan med rullator och tittar på istället och ångrar att jag inte fortsatte spela.. POSITIV

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag känner precis samma sak, jag vill också spela och kommer att ångra mig som fan om några år att jag aldrig fortsatte och då kommer det vara toooo late=(

2009-10-28 @ 15:33:51
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0