müsli

Nyss hemkommen från jobb och jag har käkat fil med müsli... , den enda müslin i värden som jag har hittat UTAN nötter, förutom dom tråkiga som bara inhåller havregryn typ .. hur kul är det. Men nä, willys hade en spännande blandning av russin, banan, annanas, papaya, och sånt där skit som finns i alla. Men jag är nöjd.

Kul inlägg som handlar om müsli =)

Imorgon jobbar jag 10-14, vilket skulle kännas som en SUPERLYX om jag hade varit ledig lördag och söndag. Men nu är inte fallet så... utan jag jobbar lördag.. , men jag får nöja mig med om att jag är ledig på söndag ...

Nu ska jag kanske äta popcorn....eller ska jag det? JAAAA

Kommentarer
Postat av: Hanna - som råkar bo i Sveriges största håla

Linn! gör egen müsli :) råååålätt! kör i lite havregryn i en burk och vad du nu vill ha i. skaka runt lite och Volia!

2009-10-10 @ 15:54:09
URL: http://thehanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0