min debut


Jag hade inget att göra, ramlade in på www.skotrend.se och hittade dessa skorna för 298:- som jag tyckte var fräna så jag klickade hem dom.. jag har varit skeptiskt till att beställa hem skor, tänk om dom inte passar så jävla onödigt det skulle vara då. men dom hade 37,5 i storlek, vilket jag är ganska säker på är min exakta storlek så man får väl hoppas på att de duger haha.

FAST alltid när man tänker ååå billigt !!! MMM, så ska ju frakt och allt skit dra iväg ändå så det hamnade på 426:-... Jag får väl tänka att om dom passar och är sköna så blir det ju värt det ändå

Kommentarer
Postat av: Hanna - som råkar bo i Sveriges största håla

snygga linnpee!

2009-10-15 @ 21:43:55
URL: http://thehanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0