körlektion nummer 3

Nu ska jag strax kila iväg på jobbet, eller jag ska faktiskt övningsköra till jobbet. Jag har inte hunnit träna på det jag är sämst på heller och idag har jag körlektion kl 13.. hahaaa jag känner mig bra, kommer dit och är inte bättre än förra gången. VEM kom på att man måste krypköra i en backe och trycka in kopplingen växla och göra tusen saker samtidigt, och vem kom på att det ska vara uppförsbackar överallt? fattar inte.. bättre skulle det vara om alla vägar var helt platta! Just de

Jag tänker alltid "nu ska jag ta en bild som jag kan lägga in på bloggen " men det går ju inte alltid så bra, så jag improviserade och fick till en riktigt tjusig bild som jag borde skicka in till norran som ett förslag till veckans bild.. vad tycker ni?


UPPÄTEN FRUKOST haaa haaaaaaa(han i simpsons skratt) fyfan vad rolig jag är...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0