komigen lena

Nu blir det snart jobb, endast i 4 timmar och sen drar jag på stan och möter upp Hanna och Moa :) Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, funderar på att dra till Ersmark kanske.

På lördag efter jobbet blir det att dra till Norsjö och hälsa på mormor, så det blir trevligt. Annars har jag inte mycket planer för helgen förutom jobb och det känns mindre trevligt.

Jag avslutar inlägget med en video från min lillasysters cabaré eller vad dom nu kallade det där hon och hennes kömpis emelie sjöng en massa låtar. Såklart la hon inet upp den när hon sjöng solo men jag slänger in den här istället

HON ÄR SÅ DUKTIG MIN LILLA SKALLE, emelie till vänster och mika till höger.
endag sak hon lära mig att spela gitarr också ;)....en dag... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0