imorgon är det fredag

Idag blir min sjunde jobbdag i rad... hur mycket presenter förtjänar jag inte?...jag vet jag får lön haha.. =)

Imorgon jobbar jag bara 4 timmar, så efter jobbet ska jag kila på stan och kolla om jag hittar något för en billig peng att ha på mig imorgon kväll.. så hemskt, förut brydde jag mig inte ett skit om sånt där, bara drog fram något ur garderoben som fick duga.. VEM ÄR DET SOM HAR FÖRTROLLAT MIG? PLESNER? RÅRÅ? STÅHL? MOA?....hehe..
jag kom på en annan rolig grej, som jag nu vet att min mamma kommer att skratta åt när hon läser detta. MEN det är inte roligt haha. Min mamma kan vara ganska dum fastän hon inte vet om det själv (inte medvetet tror jag).. Ibland kan jag nästan hitta på egna ord bara för att min hjärna tycker det är jobbigt att tänka fram det riktiga ordet.

Tillexempel: Vi satt förra helgen och zappade på tvn, sedan dyker det upp ett AMERIKANSKT program och mamma tror att det ska vara svensk text på det. "nää" säger jag "det här programmet är USA-ISKT." Sen måste hon såklart kolla på mig som att jag är knäpp och upprepa det jag säger "hihi usa-iskt, AMERIKANSKT heter det"... jaaaa som att jag inte vet det egentligen haha. Nu vet jag inte varför jag skrev allt det här onödiga, kanske för att fylla ut tomheten i min blogg. ÅH HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

haha jag tror det är Plesner som smittat oss alla! Självklart att vi kommer ha rå skoj! det är jag övertygad om =)

2009-10-29 @ 19:35:59
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0