grattis på din hundraårsdag linn

Jag glömmer bort att jag har en blogg, undrar varför....

Iallafall så käkar jag pencilin, mot urinvägsinfektion.. det är oftast bara de av kvinnligt kön som vet huuuur jävla jobbigt det är, har aldrig hört en snubbe ha det, ibland kan det ju inte bli mer orättvist att vara brud.

MEN iallafall så steg jag upp för tidigt idag, jag är klar och det är 40 min kvar tills bussen går, värt.. Efter jobbet ska jag och Rårå dra till Piteå för att se vad dom har att erbjuda, är ju ändå gratis buss vad jag har fått höra, kan ju inte neka till något som är gratis !

Jag var på vårdcentralen igår också , därför jag fick pencilin, men dock inte den anledningen varför jag var där från början utan jag fick veta att jag har förkalkningar i hjärnan låter ju jätte kul eller? Har ingen aning om vad det är , fattade bara att det var vanligt hos gamla människor men väldigt ovanligt hos unga människor. Jag kanske är en gammal människa egentligen.. Och sen sa farbror doktorn också att jag har en svag wiplash skada, därför jag har ont i nacken/ryggen/huvudet.. det är ju kul också. ÄR JAG 19 ÅR ELLER 99?.. man börjar ju undra.


Kommentarer
Postat av: R

Ingen fest någonsin!

BTW så tror jag att det är dina förkalkningar som gör att du har glömt att du är 99 år gammal=)

2009-10-03 @ 14:23:16
URL: http://rel.blogg.se/
Postat av: Josefin ståhl

hahaha slå klockren:

BTW så tror jag att det är dina förkalkningar som gör att du har glömt att du är 99 år gammal=)



nää men det är väll inget farligt va?

2009-10-07 @ 03:18:26
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0