sovmorgon

Idag har jag världens längsta sovmorgon, börjar inte jobba föränn 16.00, SKÖNT . Men då har jag körlektion kl 14.00 också.. jag börjar tycka att det inte är så skoj att lägga ut en massa pengar på det när jag ändå aldrig blir godkänd på något haha..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på tillsdess... lyssna på musik kanske, det är ju alltid något

UPPDATERING:
VARFÖR klädde ALLA ut sig till catwomen i helgen? alla bloggar jag kollar på spelar ingen roll i skellefteå eller i malaysia av alla bilder från halloween så finns det minst 1 som klätt ut sig till catwomen, så jävla tråkigt =) (ska jag säga som inte klädde ut mig alls) haha..

Kommentarer
Postat av: Heath Ledger

Jag såg bara Jokrar hela halloween, vart jag än vände mig så var det någon som var utklädd till jokern i batman.. :S

2009-11-02 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0