snurrrrrr

Igår var jag som jag skrev på halkbanan i Piteå, det var inte kul att måsta sätta sig själv i en bil och sladda och snurra tusen varv i en bil som man aldrig upplevt förut. Jag fick lite panik tror jag.. klöste mig själv(inte med mening utan för jag flög omkring med mina händer och försökte styra tillbaka bilen) och när körläraren pratade till mig i walkie talkie och sa "ojoj"... "linn?".... "linn kan du svara??".. och jag svarar "jag är sur".. jaa jag var så jävla sur för att dom kan tvinga en att fara på den där skiten och skrämma slag på mig.. och dessutom slänga ut så mycket pengar för det också. Ni som säger att halken är skitkul är knäpp haha..dom som tycker det är kul är dom som inte behöver betala för det själva.. (jajaa..ska sluta tjata)

Sen efter jag kommit hem från piteå så for jag och mamma på lassa och tog sprutan för att INTE bli sjuka i svininfluensan. Idag är jag garanterat sjuk, mår som en röv och känns som någon slagit mig hårdast i världen på vänsterarmen. Det är bara att bita ihop ändå och fara på jobbet. Jag är ledig torsdag och fredag så jag får tänka positivt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0