Klart hon kommer vinna..

Igår var vi i burträsk och kollade på mika när hon sjöng solo i en tävling som dom tydligen kallade "junior popstar" och att tävlingen var jätte oproffisionell med en jury som sa att alla var "skit bra" varje gång dom hade sjungt har jag nog inte tänkt gå in på för då blir det här inlägget en mil långt.

Allt jag kan säga är att Mika utklassade alla, och det säger jag inte för att hon är min lillasyster utan det säger jag för det är fakta. Men såklart gick hon till final, tillsammans med 2 andra som var helt okej på att sjunga och en hel bunt till som var så sjukt dåliga.

 Men ... Iallafall slänger jag upp en video när mika sjunger Hometown glory , från igår kväll=)



Kommentarer
Postat av: josefinplesner

hon var ju skit duktig, lät lite som dig ibland ;)

2009-11-30 @ 14:28:14
URL: http://josefinplesner.blogg.se/
Postat av: anna

HON TA FAN ALLA :O

2009-11-30 @ 19:06:47
Postat av: nathalie

fan va bra hon vaaaar:):)

2009-12-08 @ 20:08:08
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0