imorgon är det fredag = ledig

Jag är trött och det är minus 7 grader ute.. hur ska jag överleva, jag har inte hunnit köpa den där vinterjackan som ska vara varmast i världen än. Utan jag har min gamla som är som ett lager av sockervadd.. alltså inte så varm ville jag komma till.. nu började jag frysa, bara för att jag tänkte på att jag kommer att frysa när jag går till bussen när det är fryskallt ute..

Men imorgon är det fredag, och då är jag ledig. Sen ska vi nog besöka balzac också! Lugn kväll för mig blir det, eftersom jag har så bra schema och jobbar ALLA helger... ... .. . .. .. . . .. . .. ... .. .. . .. .. .(Kul)

Nu ska jag göra mig klar för jobb och sen klockan 19 ska jag hem och fira att jag är ledig i en dag, fast jag kom just på att jag har körlektion ca kl 9 imorgon bitti... nu blev det inte lika kul längre .. jevlarrr hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0