Better together

TJABBA.

Ska det inte sluta regna snart? nä jag vet inte.. inte jag heller. Iallafall..... imorgon har jag halken.. och den är svin dyr.. kan inte sluta tänka på hur jääävla mycket pengar det är i att ta körkortet. 1290 spänn betalas kontant direkt och PLUS 950 kr bara för halken? vadå plus 950 kr..fattar inget. Jag fattar inte mycket nu känner jag, vet inte ens vart jag ska vara imorgon men jag gissar väl att man ska vara på körskolan först haha.. jag kanske måste ringa och fråga..mm det måste jag nog..


TILL ALLA MINA MILJONTALS LÄSARE DÄR UTE... : är det bara jag som måste betala mitt körkort själv? känns nästan så.. bortskämda ungjävlar.. skoja bara.. kanske haha.

nu ska jag göra mig klar för jobb så jag har råd att några dagar ínnan jul kanske få köra bil heelt själv !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam!

2009-11-23 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0