åååh.... jobbigt

Haha alltså typiskt, hade bokat en körlektion på onsdag kl 14.00... , sen tänker jag"men jag jobbar ju då", jag hade glömt bort att jag bytt pass med en snubbe på jobbet så jag kunde inte alls ha körlektion på onsdag , så då måste jag boka en ny tid innan halken den 24.. och enda gången jag hade tid var imorgon kl 07.20... hur ska jag orka........ jag måste orka...

Måste bara få klaga lite.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...så.

Nu ska jag göra mig klar för jobb hela dagen från 10-19.. måste nog vara det värsta passet då man inte hinner göra något före eller efter jobbet. Inte kul, nu längtar jag till att få se mitt schema för december och hoppas på att jag är ledig några fler dagar då vi är fler personer på jobbet., komigen.



HejDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0