24 november

Regn överallt och 1 månad kvar till julafton. För några år sen hade jag hatat att det inte var snö, för täänk om det inte skulle vara snö på julafton ..skulle ju aldrig gå för sig. Nu bryr jag mig inte så värst, mer än att det skulle vara trevligare om det nu var lite snö på julafton.

Iallafall så ska jag köra halkbana idag. Känns inte så peppande, drömde inatt att plesner körde på en bil sen smet vi haha, undrar varför jag alltid ska drömma dåliga saker om bilkörning just innan jag ska ha körlektion eller liknande..



JAG SKA SÄLJA MINA SKOR, fast innerst inne vet jag att eftersom jag inte är någon stor bloggare med en miljontals läsare på riktigt så blir dom nog aldrig sålda.. jag får spruta in fot-förstoring i mina fötter så att dom passar istället kanske

Men vill du av någon anledning köpa dessa snygga dojjor så säljer jag dom förmodilgen till ett schysst pris. Köpta för ca 430 spänn (426:- för att vara exakt) och då ingick frakt och all den skiten då dom kostade 298;- kr. komigen. Storlek 37,5. Är ca en halv - en centimeter för stora för mig därför har jag inte använt dom heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0