15 november

SÖNDAG, vilken rolig dag...

Jag somnade tidigt igår, men jag vaknade som jesus när jag hörde min stora syster säga "näe dom tänker sno bilen!!" ... "VAAAAAAAAAA" säger jag, sen studsar jag ut i tvrummet och kollar ut genom fönstret och där står 2 fulla fula killar och kollar in i MIN BIL och en av dom håller i en pinne. Tydligen hade han höjt pinnen mot fönstret när min stora syster sa att dom tänkte sno bilen. Sen står dom bara där och vevar med pinnen. i min hjärna hör jag dom säga"näe vi måste slå såhär för att komma in i bilen". Sen försvann dom i en EPA.. JAG VET VILKA NI ÄR OM MIN BIL SKULLE VARA BORTA.. (jag kan ju låtsas att jag vet iallafall)..

Sen frågar jag bara pappa om bilen är försäkrad för stöld (jag kan inte sånt), men då säger han att det skulle vara dyrare att hålla på att försäkra den för stöld än vad själva bilen är värd.... uuh är min bil så skruttig egentligen.. kanske =) men 1900 för en bil var ju ett riktigt kap tycker jag så därför skulle jag bli galen om någon tog min billiga fula bil som faktiskt fungerar.

Nu ska jag och jobba tjiho

Kommentarer
Postat av: JP

Hahaha vilka fula små fjantar =)

Hoppas du har det bra Linn och att vi ses hyfsat snart! Hanna och jag ska ju åka till Sthlm ganska snarligen och nästnästa helg kommer hon in till Skeå så kanske då då då eller så får vi se se men men men pusspuss =)

2009-11-15 @ 17:25:47
URL: http://johannapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0