woops

glömde nästan bort att jag hade en blogg HEHE.

Men min hjärna kan bara ta upp några saker åt gången och just nu ligger slutproduktionen överallt i mitt huvud, idag har vi repat hela dagen och resten av veckan ser ut ungefär såhär:

Tisdag: Repaaa, och sen se dansarnas föreställning
Onsdag: Reeepa, sen flytta in på Nordanå
Torsdag: Reeeepa hela dagen
Fredag: 12 timmars rep
Lördag: 12 timmars rep
Söndag dag: Rep, spela upp för en mindre publik
Söndag Kväll: PREMIÄR 19.00.

Inte nog med att jag kommer vara dödast och tröttast i världen utan jag kommer inte kunna träffa andré i helgen heller för slutproduktionen tar upp all min tid, men då får den fan ta och bli bäst så då jämnar det ut sig lite grann.

Nu ska jag kika på tv och sen sova!!!!!!!!! jag kom just på att jag alltid skriver "sen ska jag sova" eller"nu ska jag sova" har blivit lite av min grej! heheihaiehaieh hejdå för helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0